Första dagen på det nya året!

Känns verkligen som att denna dagen har vart ungefär en vecka lång! Ok kanske inte riktigt men det känns inte som bara en dag och det på nått bra sätt märkligt nog. Jag har absolut inte gjort någonting idag pga (ibörjan) bakfylla och sedan förkylningen. Har bara kollat på tv men har haft så grymt många tankar, fått så extremt många intryck och ,även om det har vart både svårt och oftast inte förknippas med sån sjukdom som gör att man måste ligga inne, så har jag skrattat en hel del. Höll på att inte få ner maten innan. Konstigt hur bra man kan må när man samtidigt mår skit! Men men, får väll tänka att om året börjar med en rejäl sjukdom så kan det väll inte bli annat än bättre resten av året?!


Trodde först inte att jag skulle komma ut på nått nyårsfirande men jag samlade lite krafter, sket fullständigt i att kroppen sa att du kommer ramla omkull utan sprit men VAD SKA MAN GÖRA?

Whiskeyn kan ibland verka lite oemotståndlig men det dämpar ju oxå sjukdomssymtomen tillfälligt men så fort baksmällan försvunnit så drog sig förkylningen fram igen men jag tror det går åt rätt håll i alla fall.

Årets första tabbepoäng går till: Patrik Larsson! Mannen som ringer till mej och ber mej pallra mej bort till festen för att sen när jag väl kommer vara helt försvunnen och inte hittas fören efter både tolvslaget och ettslaget. Han har då legat uppe på övervåningen/vinden och sovit! Han underhåller faanimej även med sin frånvaro även om vi inte skrattade fören efteråt!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Kul att se att du mår bra Magnus, hoppas du kan släppa envisheten snart och vara min vän igen:)

2009-01-02 @ 00:17:31
URL: http://envitmaskros.blogg.se/
Postat av: patrik

Haha vilket jävla nyår, god fortsättning kompis!

2009-01-02 @ 09:52:20
URL: http://onkelpagge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0