För mycket sömn är aldrig bra!

Nu sitter jag här igen. Sist uppe framför tv:n i tokarp. Även om jag tycker det är himelskt att ha nått eget nere i Halmstad så kan jag inte komma över att det känns skönt att sitta uppe och veta att folk man tycker om ligger och sover med vetskapen om att jag fortfarande håller ställningarna. Det har gått en hyfsat lång tid sen jag blev singel och även om jag fortfarande försöker hålla mej till mej själv så kan jag inte inte förundras över folk som inte fattar varför man ska ha flickvänn/pojkvänn. Har de aldrig älskat eller hur kan de inte vilja ha nån att kalla "sin". Våren är på väg så vi får se hur det blir för min del men det skulle vara gött att klara sig åtminstonde EN vår utan att bli kär. (våren är alltid svårast)


Ok det kan låta lite fjolligt men jag bryr mej faktiskt inte. Håll till godo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0