Fickan full med ballonger!

Sådär, äntligen har ordningen ställts tillbaka till...    ....det bättre faktiskt. Var nere på stan idag och fixade internet och när jag sedan kommer hem så visar det sig att jag har misshandlat min dator för mycket på sistone och måste formatera om den. Så där har ni större delen av min dag!  Men det var ett riktigt trevligt möte i butiken idag. Tror jag stod kvar där i 30minuter utöver mitt köp och tjötade med Nicke och Kajsa, dvs de som jobbade där. Kajsa var även så snäll så hon gav mej en näva full med ballonger och skrattade åt mej när jag tog imot dem. Men erbjuder man ballonger så tar jag dem ;P. Missade till och med Kristian Antilas livespelning på P3 utan att bry mej nått vidare. Känns skönt att ha eget internet nu i alla fall även om jag bara har vart utan i 3 dagar, vilket inte är så mycket, så har det sinkat mej i jobbsökandet!


Har ganska mycket att ordna ju nu och här har jag faktiskt städat bordet ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0