Det är ju MÄRKLIGT

Igår kväll satt jag och snackade med Sophie (en härligt tjej som inte tror jag nämt här innan) bland annat om att det är märkligt hur fort man glömmer av smärta. Hon hade haft en sån grym otur med sin fot i julledigheten då hon hade skadat samma fot typ 5 gånger. Men det är igentligen inte det jag vill ta upp. Det gäller typ samma sak fast om sjukdom (dvs hur lätt man glömmer). Jag stog precis i sovrummet och tog på mej kläder efter duschen då jag fick sån otoligt stor lust att lära mej kitesurfa idag! Det är -8*C här i Halmstad idag och jag har precis blivit "frisk" efter en förkylning som har haft mej sängliggande i typ 6 dagar! Att ge sig ut nu skulle troligtvis vara som ett milt självmord! Men ändå, jag är grymt sugen!


Ok inte jag men kanske en dag?!

Kommentarer
Postat av: Meg

sv. Nej, jag känner två som har likadan, och de har minsann inte sagt nåt iallafall!



Haha, ja jag gillar också min musiksmak ;)

2009-01-05 @ 16:17:59
URL: http://megs.blogg.se/
Postat av: Louise

ja har sett att Hoben ser ljusare ut, fast de ska vara ek i båda:s svårt val, fast ja har bestämt mej nu ;)

2009-01-05 @ 17:07:07
URL: http://louiseberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0