Blir nog lite vila på det här.

Helt underbart småtrött just nu! Blir lätt så efter en långdusch efter att ha flängt runt på olika sätt hela dagen.

Dagen började på rätt sätt då det var fullt snöoväder utanför mitt fönster nere i Halmstad och jag kunde inte hjälpa mej själv utan småhoppade och log så brett jag kunde. Jag skulle ju nämligen åka bil tillbaka till Tokarp idag (efter några små beting). Älskar att leka med bilen när det är snö ute och i Anderstorp finns det ju utmärkta ställen att vara på. Kom hem lagom till lunch och efter det ringde jag mackan och sen dess har det vart fullt upp!


På vägen hem från Halmstad


Jag, jenniefer och Lillen. Den kombinationen har det vart hela dagen men oftast har det vart Lillen som kört och jag som stått backom. Vi var även en runda på sjön lite senare då vi körde snowboard bakom. Har tyvärr inga bilder på det då vi inte hade verken fotograf eller kamera med oss. Allt avslutades med att vi körde tokarpsbadet - gläntan - tokarpsbadet på bara nån minut då marcus körde och jag stog bakom på skridskor.

Fotograffen på vår tidiga session var Jennie Davidsson och det tåls nog att även inlägga att Jennie och Jenniefer inte är samma. Man tar ju inte lika hårda turer med Jennie ;P haha

Grymt galet kul dag!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jenniefer? Hm, menar du mig så vet du la väl att ja heter Jennie :( Tack för idag! :) -ingenpuss-

2009-01-08 @ 22:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0