Aaaahh!!!

Börjar få lite panik nu! Eller panik kanske inte är det rätta ordet men ändå så jag troligtvis kommer att ha lite småproblem med att somna! Igår var ju första svarta dagen efter nyår och därmed min första dag som arbetslös. Men i och med att det är så grymt många som var lediga igår så har jag räknat den lite halvt som röd vilket då gör morgondagen till första svarta och jag ska då imon börja med mitt jobbsökande på allvar. Har visseligen sökt jobb innan oxå men det går inte så lätt när de flesta jobbar mellan 7-16 då även jag jobbat. Men "paniken" handlar mer om att jag nu verkligen måste hitta ett jobb!

Aaaahh!!!


Foto från mätarbytesjobbet, kanske inte det bästa jobbet men
ändå ett hyfsat jobb som handlade lite om el!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0