New moon

Måndag. Det är tur att jag inte är den ända som inte är på jobbet. Känns så sjukt tråkigt att vara hemma själv så det är gött när PL kommer förbi. Ok att jag varit arbetslös i några veckor men jag har ändå alltid gjort nått och vart runt på lite småjobb här och där istället för att ligga hemma. Men nu känns det som att jag ändå måste hålla mej hemma! Smittar ju ifs inte men jag blir lätt trött och har ständig huvudvärk så det är inte allt för skoj att inte ha nån stans att lägga sig ner.

Har i alla fall vart nere i samhället idag och köpt lite mer verktabletter och en ny bok. Läst ut den förra för några veckor sedan så det var hög tid.

New moon heter boken och är uppföljaren på Twilight


Lovade även att lägga upp bilden på när jag får bedövningsnålarna inkörda i näsan så håll till godo.


Har verkligen ansträngt mej här för att le och jag måste
medge att jag har lyckats med tanke på tillståndet.


Bilderna är föresten tagna med min nya mobil jag fick hem i onsdags vilket har resulterat i att jag tappat lite nr. så om ni känner att jag har behov av just erat nr så kan ni ju gärna ge mej det igen ;P

Nu ska jag dra och hämta Lena på stationen.

Kommentarer
Postat av: The one and only! Guess who! Pssst (Jonas)

Haha du ser jävligt fräck ut med dessa Pinnar i näsan! Se nu alla barn, DET ÄR FARLIGT ATT LEKA MED KINAPINNAR!!

2009-02-18 @ 20:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0