The start of an "adventure"

Hej igen. Det har blivit ett uppehåll igen och det har verkligen inte varit meningen. Hade tänkt att få upp en kontinuerlig bloggning när jag åkte upp till stugan med Lillen och Pl men det hann komma nått imellan. Ligger nu på Ryhovs sjukhus uppe i Jönköping och kommer att få ligga kvar åtminstone tills imon om inte längre. Kom upp hit i förgår efter att ha varit på både vårdcentralen i Anderstorp och Värnamo sjukhus. Har fått en så grym bihåleinflammation så det är inte sant. Har flera gånger velat ha Mollys sista behandling. dvs att gå ut i skogen med min far och älgstudsaren. Det värsta med idag är att huvudverken har kommit tillbaka. Kände mej "frisk" igår och var nästan helt säker på att jag skulle få åka hem idag, men det bli inte alltid som man vill. Jag har inget internett här uppe så jag kommer skriva blogginläggen i textdockument och publicera dem i efterhand och ska försöka återskapa lite känslor och händelser nu i efterhand då jag inte fick datorn fören igårkväll (Fredag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0