The cred ain't on you

Ok, jag måste bara tillägga att Jonas har erkänt. Han skyller på minnesförlust men jag tror det var whiskey eller nått liknande. Avsnittet i supernatural som var så himla roligt ska visst komma i senare säsonger. Men men, han är förlåten ;P

Ikväll har varit en underbar kväll. Har tillbringat dagen som sag sa innan "lite" rastlös men det har gått över. Ikväll har nämligen Stefan varit här och lirat gura med mej. Så grym skoj! Vi började även skriva lite på en låt ihop och han spelade upp en av hans nya och jag spelad upp ett par av mina nya. Riktigt kul att kunna dela med sig till någon som kan komma med inlägg. Låter dessutom bättre när man har mer instrument. Men Stefan ska i alla fall spela i P4 på morgonen näst nästa fredag och de som inte har hört honom spela kan göra det där då. Och sen får vi helt enkelt se vart man kan stöta på mej eller Stefan i framtiden för även om jag har haft en "blodad tand" innan så är den jäveln helt dränkt nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0