Tål att upprepas, Märkligt!

Då har den nya veckan börjat och lite av allt som finns att ta itur med har gjorts. Fick dock flytta fram mötet med Roger tills imon men efter det så kan jag skicka in mina papper. Var i Värnamo idag som planerat och fick det överstökat. Shit va det kändes konstigt att åka igenom den stan igen. Har aldrig känts konstigt att åka igenom samhällen innan men detta kändes på nått vis lite orealistiskt. Blev för övrigt kvar i Värnamo lite längre än planerat då jag drog hem till rebecka och satt där och snackade lite. Kul att få se hennes lägenhet också även om hon bara ska bo där i några månader till.

Fick erbjudande att gå på bal idag också. Ska tänka över mitt beslut lite grann men just nu känns det lite olustigt, och det kostar ju även lite grann (särskilt för en kille som inte är gjord av pengar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0