Tack vet jag polare som lämnar underhållning när man är uttråkad.

Finns det nått bättre än film/serie när man mår dåligt? Jo det finns det ifs men skit i de nu! I höstas började jag kolla en serie som heter Supernatural som jag gillar starkt. Det var jonas som gav mej första säsongen på dvd när han var hemma på sin första "semester" och det dröjde inte länge fören jag var fast. Men nu när han var hemma för någon vecka sedan så började vi diskutera serien vilket resulterade i att jag var tvungen att ladda ner säsong 2. Men jag kollade ut det sista avsnittet innan idag och blev lite förbryllad. Jag tror "lilla" Jonas har dragit mej vid näsan. För han berättade så ingående om ett avsnitt som skulle vara hur kul som helst och jag har väntat och väntat utan framgång. Det fanns inte! Men säsong 3 är på väg ner så han kan ju bara blandat ihop allt! Alla kan ju inte ha mitt minne att komma ihåg. Eller vad säger du Jonas! Vem kan sina scrubs? ;P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du magnissen jag vet exakt vilket avsnitt det är men du får kolla en jäkla massa mer för se det! senare säsongen min vän, haha kanske led av minnesförlust den kvällen! Tjooohooo

2009-02-18 @ 20:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0