Släktträff i skogen

Igår torsdag så åkte jag och PL upp till stugan för att göra ett nytt försök att stanna över helgen. Sist slutade ju inte så bra med att jag hamnade på sjukhus. Det var ju visserligen inte pga att vi var i stugan som jag hamnade på sjukhus men jag var ju tvungen att åka här ifrån. Men som sagt, igår åkte vi upp hit och för en stund sen så kom jag tillbaka efter en 2h "promenad" med Tina. Vi började färden med att gå längs genom skogen längs med sjön någon kilometer tills vi kom till min morbrors stuga. Hade fått höra att han hade målat om så jag fick för mej att kolla in de. Väl på plats efter en promenad på ca 15min fan vi att det var någon där och mycket riktigt, Hans var där för att lägga på ett extra lager på väggarna och det passade ju perfekt för då fick jag komma in och kolla på det och slapp leka fönstertittare. När vi skulle tillbaka så använde vi bilvägen och när vi väl fått asfalt under fötterna, vem ser vi då om inte Erik (kusinen). Han var ute med traktorn och körde hem timmer från skogen. Så vi stannade och snackade lite med honom och rätt som det var så dök även min andra morbror upp. Så det blev allt en liten släktträff i skogen :D.

Nu ska jag börja med maten för PL har precis kommit upp med de magiska ingredienserna som han glömde hemma igår: Hamburgarbröd! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0