Onsdagen

Allt började i onsdags vid lunchtid då jag fick en så grym huvudvärk. Jag, Pl och lillen satt uppe i stugan för att komma hemmifrån lite och för att få bete oss lite som vi vil! (dvs det kunde behövas lite mellanrum mellan oss och övriga medmänniskor ;P). Jag försökte till en början med att ingnorera den pulserande smärtan i mitt huvud och gick och la mej för att vila lite. men efter en hel eftermiddag av smärta och sedan en kväll och halv natt så gav jag upp. Vid 3 tiden gick jag upp på loftet och meddelade mina två kamrater att jag fått nog och var tvungen att bege mej hem till värktabletter, nässprej och lite föräldravård. Väl hemma efter en biltur på ca 1h (i vanliga fall 20min) så fick jag i mej lite smärtlindrande och lyckadet till slut somna. Men som många kanske redan vet så har jag problem med att sova och när jag vaknade redan ett par timmar senare så var smärtan tillbaka till en vis grad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0