Lördag

Men nu ligger jag här idag lördag och känner mej besviken. Pga att jag måde så bra igår som jag ändå gjorde så trode jag att jag skulle få åka hem idag, men skenet bedrog. Idag på förmiddagen blev jag plötsligt mycket sämre och jag fick smärtlindrande tabletter och de gjorde sig redo för att göra en andra spolning. så jag fick komma in på ett rum, fick upp pinnar i näsan för bedövning och sedan skulle de sticka. Problemet var bara att det nu var en tredje doktor som skulle sticka mej och hand var helt övertygad om att första metoden var bäst vilket jag inte alls höll med om, så jag vägrade helt hans behandlig, han blev sur och sa att jag då skulle bli utan och jag helt fucking borta vinglade upp på mina ben och stapplade i protest ut mot dörren, men bara 1,5 meter från stolen belv jag fångad av en sköteska som tog mej under armen och ledde mej snällt bort till mitt rum. Hon hade varit med innan och sett hur jag är med nålar och denna doktorn som var där inne kaxade sig enligt mej och hade ett aldeless för högt tempo, vilket genererade i att jag blev uppstressad och kan garantera att jag skulle flippat upp och löpt amok inne i behandligsrummet om han skulle stuckit mej med den stora nålen. Det kanske här är läge att berätta att den stora nålen som vi försökt skjuta igenom mitt näsben med och nu ville utsätta mej för igen är i tjocklek ungefär lika stor som en virknål! FY FAAN!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0