Lill lördag igår

Oj vilken kväll det blev igår. Ok att det inte var mega röj men den var riktigt rolig ändå. Det började med att jag skulle åka till Jonas för att se om vi kunde hitta på nått och slutade med att vi vaknade upp i halmstad.

Jag kom till Jonas på eftermiddagen för att hitta honom lite halvt uttråkad och med en känsla att han ville komma hemmifrån lite. Så vi bestämde oss för att dra på bio i Halmstad. Väl i bilen och ungefär halvvägs ner så kommer vi på att det även är lill lördag! UTGÅNG! så vi började i lägenheten med lite öl och whiskey (äntligen fått använda mina nya glas) för att sedan gå in till stan för bio. Den mest tilltalande filmen som gick var Benjamin Buttons otroliga liv (tror titlen är så). Kanske lite för romantisk och seg för våran del men den hade sina poänger. Sen blev det Harrys, och jag måste säga att jag är lite besviken på utelivet på onsdagarna i Halmstad. Men jag hoppas på att det bara var en tillfällighet. När harrys sen stängde så började vi gå hemmåt för att höra av några som kom ikapp oss att B&B hade öppet till 2, så det blev till att vända och sen lirade vi billjard resten av kvällen. Väl hemma så blev det hamburgestek med ofrivillig flambering från jonas sida.

Man kan säga vad man vill om honom men man har aldrig tråkigt med jonas!

Längtar nog mer idag än igår osv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0