Last day of pain? no but last day in jkpg

Söndag morgon. Idag känns allt mycket bättre, har bara lite ont i ryggen med det är för att jag har legat ner så mycket och har inget att göra med att jag blivit inlagd. Inatt har varit den första natten på länge som jag har sovit ordentligt, och då menar jag inte bara sen jag kom in hit. Ok att det har blivit hela 7 timmar men det är inte heller där jag är förvånad. Jag har nämligen sovit så underbart skönt utan att vakna med undantag fyratiden då de kommer in och ger mej mer antibiotika vilket de gör var 8:e timma. Sköterskorna är också alltid snälla och gör att man vill bli bättre. De är ett tecken på att livet är gott!
Melodifestivalen var ju även igår och då jag ändå inte hade nått annat för mej så tittade jag på de. Man blir ju förvånad över folks mod. Menar, allvarligt skulle ni kunna gå upp på scen om ni var som lillie och sussie (hur de nu stavas). Helt ihopspacklade, sega i rörelserna, utan någon extrem sångröst och framförallt så tycker jag de verkade alldeless för otränade för att hoppa runt så där på scen och sjunga. De borde verkligen ut på konditionsträning eller bara ta en chater när de vill ha en upplevelse, inte entra en scen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0