If that's what you're in to

Fy faan va sliten jag är nu! Inatt kommer jag absolut inte ha några problem med att sova. Har lovat de andra att använda min nya kniv på mej själv om jag är vaken hela natten. ;P

Dagen började som ni vet i halmstad med lite softning, film, donken, lite tittande i affärer och sedan hemfärd. Väl hemma så hade det kommit en massa snö och jag höll på att inte komma upp till garaget. Så jag tog direkt itur med skottningen så min mor skulle kunna komma upp med sin bil när hon väl slutade jobba. När det väl var färdigt så var jag helt totalt uttorkad, både från gårdagens aktiviteter och skottning. Så in, drack en massa vatten och sen 5 min slapp framför datorn. Jag är som ni kanske vid det här lagret ganska rastlös och kände sedan att jag ville hitta på nått. Så vad gör man inte. Jag gick ut en runda och hamnade helt plötsligt framför svarven. Känns så jävla härligt att göra något och särskilt att skapa något, men detta var inte riktigt med i planeringen så jag höll på att missa när Jonas kom och var långt ifrån färdig när det var dax att dra upp till berget. Vi hade nämligen gjort upp planer på kvällsåkning i bilen på vägen hem och Jag, Jonas och Lillen drog upp och har haft så grymt skoj! Har åkt så sjukt ikväll med hur mycket lek som helst i backen!

Men nu måste jag gå och lägga mej, kanske läser det sista i boken innan jag somnar, men somna kommer jag göra! (räknade ut att jag troligtvis bara sov ca 1,5h ordentligt förra natten.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0