Fredag

Men natten kom och jag fick ligga uppe på avdelningen med dropp och antibiotika m.m. i väntan på morgondagen då vi skulle göra ett nytt försök med spolningen. Och jag måste säga att även om den första doktorn var duktig så är jag glad att jag fick den andra igår. Han körde med en lite annan metod, då han använde sig av engångsnålar som är mycket mindre och som inte behöver skjutas in utan kan tryckas igenom väggar och dylikt förhand. Nackdelen är att man här måste trycka in en ny nål varje gång då man med den andra metoden kan låta nålen sitta kvar och spola genom samma flera gånger. Men som sagt, nålen kom in, bihålan blev spolad och jag fick komma upp på avdelningen igen bara måttligt omtumlad. Senare på dagen kom Pl och Lillen förbi för att hälsa på och lämnade även av min dator så jag hade lite film att kolla på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0