Allt har sin tid, men fuck vad jag är otålig.

Då var det måndag igen. Har faktiskt lyckats skapa mej ett schema idag men allt verkar inte gå att göra idag :S. Skulle igentligen åkt till värnamo idag på morgonen men har fått skjuta upp det tills i eftermiddag. Skulle även göra om elen här hemma men saknar material så får även skjuta på det några timmar. Sen har jag även börjat kolla upp kurser för våren men som sagt de är i våren och jag är så grymt otålig och vill börja med allt nu!!!! Sen fick jag även höra att bullet spelar i malmö nästa vecka och fick förfrågan om att gå dit med Anna, vilket skulle vara grymt kul. men vi får se vad som händer. Inget är bestämt, men en sak är säker. Jag är rastlös otålig och kommer få saker att hända. Allt har bara sin tid!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0