When the sun goes down the only thing left is the results of or labor...

En dag till har passerat med underbart väder och saker har hunnits med även om detta har varit en slappdag med många frestelser. Har bland annat varit ute och kölrt lite motorcykel med PL och senare även vart med på en liten repa i hans supra. Kvällen därimot har gått i slapphetens tecken med så ska det låta, lite "besviket" kollande på tredje perioden i hockeyn, gitarrspel och Fight club kollande med sällskap av Jossan och Jonas S på det sisnämda.

Men nu sitter jag här själv igen och känner att jag troligtvis inte kommer somna än på ett bra tag. Funderar över morgondagen och tror att det kan bli lite grillning om vädret håller sig. Nån jag inte redan snackat med som är sugen?

Ps. Märkligt hur folk ljuger för dem själva när vi andra så tydligt ser. C'mon, jag vet att du gör de! ;P Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0