When the lights goes out and you can't turn them on...

Dagen börjar ju bra med strömavbrott i hela området. Det rör om lite i min numera sedvanliga morgonordning och jag kan bara sitta här vid datorn tills batteriet tar slut. Men jag läste på driftstörningscentralen att de skulle försöka ha på strömmen igen vid 11 tiden så jag få väll ta allt som innehåller ström efter lunch, vilket är ganska mycket om man tänker på de. Våra telefoner står ju oxå still för att vi har bärbara som inte funkar så länge basstationen inte får ström.

Har legat och filosoferat ganska mycket idag på morgonen och även om nattens dröm var lite av en "mardröm" så har det varit helt andra tankar. Har legat och klurat på människans förmåga att ljuga för sig själv och lyckas med det. Även fast det är så självklart för alla andra. Har en polare som håller på med det just nu för jag tror inte hon ljuger för mej men det hon säger är nog inte så sant :P. Kärlek har ofta den effekten (tror för gudsskull inte att det är mej hon är kär i nu). Nattens dröm handlade i alla fall om ex som kom tillbaka och "spökade". Dvs stötte på mej och ville ha mej....  Usch och nej tack, klarar mej så otroligt bra utan henne. Har ju inte sett henne på flera år vilket jag tycker är skönt och om man bortser från nått mail då och då så har jag inte hört från henne heller. Blir dock förvirrad när jag får mail ifrån henne som säger att hon tänker på mej och så när hon har en ny pojkvän sen lite mer än ett år tillbaka. Kan inte göra så mycket åt det men funderar på om han vet att jag får sådanna mail.
   Hur ligger folkets inställning till sånt här. Är det OK att skicka sånna mail till sitt ex när man har en ny partner?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0