Ångest i sängen för att vakna och må dåligt men det kom aldrig :P

Oj oj vilken helg. Har gått från att ha ångest till att må hur bra som helst, till ångest med förkylning, till på bättringsväg med mega smile, till ångest, till underbart glad, till flum, till hypat chill, till flum, till ....    ... till ångest för att vakna, till chill soft stämningshumör.

Det här kanske låte lite hmm, pms aktigt men det är inte riktigt en del av rollbesittningen utan allt har mer eller mindre med Trajet att göra. Blev ju som jag sagt riktigt förkyld i torsdags med känningar redan på onsdagskvällen. Och detta utlöste ju lite smått panik för att jag inte skulle klara av helgen. Men det blev bättre och jag kände mej pigg nog att fortsätta med fredagen efter schema och fick efter många timmars arbete, svordommar, mordtankar (imot bilen) äntligen ihop min bil som jag hade i delar.

Men det är väll mest gårdagen de flesta är intresserade av och jag kan bara säga att det var en riktigt rolig dag! Underbart väder med klarblå himmel och folk på bra humör (i alla fall de flesta). Det var ganska likasinnat folk med i laget så jag har bara bra minnen från hela tillställningen. Blev ifs sur på kärringen på andra stationen som skrek på mej utan anledning. men jag höll lugnet och sa vad jag tyckte till henne och sen på kvällen fick jag även höra att hon hade blivit utskälld av en annan funktionär som var på samma station pga att hon skrikit åt mej :P. Allt handlade om att jag blev tillfrågad av en funktionär att koppla Tina för att det fanns andra hundar där. och mitt svar blev då att hon inte bryr sig om andra hundar. Funktionären (som jag även känner) nöjde sig med detta och vi pratade vidare. Då kommer denna tant och säger till mej att koppla. Då tar jag av mig väskan för att ta fram kopplet samtidigt som jag förklarar att det igentligen är onödigt pga ovannämd orsak. Då får idioten damp och skriker till mej när jag står en halvmeter ifrån henne: "koppla hunden". Oj oj oj, hon ångrade sig nog efteråt! jag skrek inte tillbaka men hon fick nog skuldkänslor :P haha.

Det finns så mycket att berätta från denna dagen så jag tror jag lämnar det vid att vi senare på kvällen grillade hemma hos mej, förfestade och sedan drog ner till hotellet för att festa med flera av Trajetdeltagarna. Min kväll slutade när jag kände att min kväll hade nått sin topp vid halv 2 och jag gick hem för att dricka vatten.


Laget i skogen. Diggar min frisyr och glasögonen. :D


Vid grillningen. Underbart väder!


Märkliga saker händer i skogen, men vi har ingen censurknapp än :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0