Up...


Bild jag tog i onsdags upp i himlen.


Uppdatering var det ja. Har gått så lång tid nu känns det som vilket det alltid gör när det har hänt mycket. Torsdag var det middag med taikongänget på eftermiddagen vilket skulle hållt på hela kvällen men jag och Thomas ditchade och drog till trappa ner för att höra stefan spela lite. Efter det bar det av hem igen för att fortsätta "middagen" några timmar innan jag och jonas S drog till tjejerna i Bolmen för att "festa" vidare lite. Blev inte mycket sömn den natten för när de andra hade somnat satt jag och Ida kvar uppe och lirade skitgubbe :D.


Fredagen sedan blev släktmiddag på norraskolan på väg till värnamo innan jag tog det lugnt för kvälllen. Hade varit en ganska utmattande vecka och jag kände mej sliten efter en sen torsdag.


Lördagen handlade mest om motormässan uppe i jkpg med pappa. Var riktigt nice att gå och kolla lite bilar och motorcyklar med honom och vi är ganska lika i både intressen och takt så det blev riktigt lyckat. Kvällen sedan verkade länge se ut att bli en halvlugn kväll innan vi ett ganska bra gäng bestämde oss för att dansa in på Elins fest i stugan. Men precis när vi skulle dra så började nästan alla whinea så det slutade med att jag, lillen och padde rockade loss för fullt ute i stugan med "småbarnen" och det var bad i sjön, mörkerbrännboll, vattenpipa, porrdans mellan mej och lillen osv. Hade grymt skoj.


 


Fest eller? (sorry att den är sne men orkar inte ändra :S)



Söndagen sedan blev bara bätte. Lite småsliten så vaknade jag upp och från och med att jag såg lillen så satte vi ribban högt och bara höjde tempot för varje minut. Flummade hårt och gjorde allt möjligt från att cpa med pinnar, kasta knivar, lira fotboll, plocka golfbollar i sjön, vattenkrig, till, ja vad som.


Kommentarer
Postat av: Marcus

Att vi hade söndagen i handen!!

2009-04-15 @ 23:11:46
Postat av: Ida

att jag ska ha revanch!!

2009-04-16 @ 19:05:37
URL: http://erly.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tja! grym blogg, kolla gärna in vår :)



http://youthhood.blogg.se

2009-04-22 @ 17:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0