sjuk?

Inte bra, ligger i soffan nu och känner mej kraslig. känns som jag håller på att bli sjuk och så får det ju inte vara dagarna innan trajet. Dagen började ganska bra med en liten promenad i skogen utanför stugan för att sedan åka hem och hämtar delarna till bilen. Men det var där det började gå utför. Jag hissade upp bilen och skruvade isär allt som behövde skruvas isär. Men redan här så fick jag problem med en mutter  Som inte ville lossna, och när jag väl fått bort allt så visar det sig att jag fått fel delar av micro. Var inne där för några dar sedan och beställde delar till min bil. Dvs en peugoet 206:a och de tog reg. nr. och allt. Men likt förbannat så beställer hon hem drivknutar till mej utan abs!!! Blev ju as sur för nu får bilen stå uppallrad tills på fredag och jag får klara mej utan och på fredag kommer även Emma ner så då måste jag ha den färdig för att det inte ska bli så mångra komplikationer.

Tillråga på allt så har jag börjat känna mej krasslig lagom tills Jonas har blivit frisk så vi fick ställa in vår lekstund idag :S ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0