Mulet :S

Nä nu har jag fått nog! måste ha tag på nån som spelar piano och som vill sitta och skriva lite musik ihop! Har som sagt lite material som jag vill ha piano på men vill även få fram lite nytt!! Hör av dej om du spelar!!!


Längtar efter sommarn nu då allt ser lite mer levande ut.


För övrigt sitter jag i stugan och försöker skriva lite. hade hoppats på fint väder idag så jag och lillen kunde "leka" lite (med ärligt talat lite mindre betoning på " " ;P). Har i alla fall lyckats städa bilen idag, och suttit nere vid vattnet och spelat lite gitarr för mej själv.


Dagens måltid åstakommen av mej och lille ;P haha


PS. Är jävligt nyfiken på hur det gick för daniel idag :P. Den som vet får gärna höra av sig. PS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0