fler i samma kropp? vissa tror så ;P

Dagarna känns väldigt lätta nu för tiden. allt bara flyter på och men är ganska bekymmerslös. Men det känns som det är nått som fattas...

Känner att jag har börjat komma igång lite nu med att få bort det som "kom till" under och direkt efter sjukhusvistelsen. Gick ju upp 4kg på 2 veckor under den tiden och har kännt mej lite "seg" sen dess. Men nu när allt är borta och förhoppningsvis sista pencilintabletten togs idag så känns allt ljust. Gäller bara att få tag på ett riktigt jobb nu. Det fuckade sig i torsdags så jag blev av med det jobbtillfället jag hade fått men det fanns inget jag kunde göra åt de :S. But life goes on, och de sista dagarna har tillfört så mycket att det snart är dags att fortsätta där jag slutade för ca 2,2år sedan.

World watch out! Here "we" come!!!

Kommentarer
Postat av: Jossan

vart vad menar du ?:S

2009-04-06 @ 23:50:09
URL: http://jorra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0