:D kul dag!

Inte mycket har hänt sen sist förutom idag! De två senaste dagarna (dvs måndag, tisdag) har jag gått runt och varit sömnig hela dagarna, och detta är inte likt mej! brukar ju inte ens vara sömnig när jag går och lägger mej. Men idag. Har först klippt gräset här hemma och sen har ajg varit ute hos Jonas far i dravö eller rättare sagt i svanabo. Har hjälp jonas att stapla lite tegel som låg utspritt på backen. Efter staplingen och lite chill så frågade Jonas om jag ville hänga med honom och elda. Frivilliga från reftelebrandkår skulle nämligen ut till golfbanan och elda riset de hade fått ihop från vårstädningen. Lätt att jag var på. Fick stövlar och byxor mm och såg ut som en riktig brandman och inte bara nån praktikantjävel! :P. Var grymt kul och börjar faktistk fundera lite på att bli deltidare, skulle vart grymt kul! Har i alla fall testat på en jävla massa idag. tänt på, vaktat gräs. blötlagt gräs med slang, släckt elden med slang, fyllt tanken på bilen, m.m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0