Curtains up! Big SMILES PPL!

Det verkar vara mångar slevar i soppan som rör om just nu och jag kan bara säga att det är skönt att inte ens vara en del av måltiden! :D

Det känns som det är mycket som händer för tillfället och jag har redan lyckats fylla min vecka i stort sätt till fullo. lite oklart med detaljerna bara men det ser ljust ut. Har nog även fått till en lite resa upp till nyköping över dagen nästa vecka och ser riktigt fram imot det.

Idag har jag i alla fall mest syslat med hushållssyslor och även om jag har glömt att lägga upp 125:an för försäljning så har jag ändå fått en hel del uträttat. Någon som är intresserad av en Yamaha virago 125:a kan ju alltid höra av sig :P. Har även varit ute och gått med Tina, Jennie och Trassel idag på en runda lite över 2h, riktigt skönt att vi äntligen lyckades få till det.

Kommentarer
Postat av: Jossan

men jag och jonas är inte så viktiga då eller + ;)

2009-04-08 @ 00:28:41
URL: http://jorra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0