Arg!!!

Fuck vad jag var förbannad igår! Har fortfarande ont i handen efter att ha gett möblemanget i tvrummet lite...ja vad ska man kalla de?

Efter en "träningsdag" på måndagen med typ 10 ggr mer träning än jag klarar av på en dag, eller a typ en vecka så var jag grymt stel hela tisdagen vilken ändå blev ganska lyckat med motorcykelåkande runt hela halmstad med besök på lite alla möjliga ställen. Men det är inte där jag blev lite "crazy". När jag kom hem vid 22 tiden på kvällen så fick jag min tand avsparkad! Elin bokstavligen sparkade av min framtand! Fatta att jag blev förbannad! Var så grymt länge sedan jag var så arg och om jag ska vara ärlig så är det nog bara en handfull människor som har sett mej sån. Ok att det var en olyckshändelse, men det var inte heller henne jag var förbannad på även om det var hon som fick se de. Det var ju för faan femte gången jag slår av tandjävlen och det är inte nått vidare billigt att laga! 1200:- gick det på denna gången (dyrast hittils)! Men men, det är bara att betala och vara glad. Fast jag har varit lite upp och ner i humöret idag även om jag har varit glad. Fick även reda på att det inte skulle bli nån nyköpingsresa för mej inatt. Ok att jag verkligen behöver tiden här hemma med allt som ska göras men det skulle vara kul att komma upp och hälsa på lite folk och bara ströva runt i stan igen. Men allt har väll en anledning och nu får jag tid till att göra lite jobb imon istället och det är ju inte helt fel. Hoppas jag ska hinna färdigt med allt imon.


Motorcyklen ute vid grötviks hamn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0