Strangely good

Dagen började med att tiden tills frukost riktigt flög iväg och jag tänkte att det här blir nog en riktigt bra dag och jag kommer snart vara hemma igen. Men det blir inte alltid som man tänkt sig. Väl efter frukost började dagen gå så otroligt slött att jag funderar på om nån inte hade vridit tillbaka klockan. Väl hemma sen så fick jag springa från bilen till huset för att det ösregnade och väl vid dörren märkte jag att den var låst. I med nycklen, vrid om låset och ryck i dörren. Ok man kanske inte borde ha så brottom jämtför när jag ryckte upp dörren så var jag redan på väg in och fick den rakt i huvudet och hade faktiskt lite problem med att se Tina när jag kom in ;P, men  man ska inte klaga det kunde varit värre. Jag kunde ha varit någon av de människor jag såg på vägen hem som gick i regnet! MOHAHAHAHAHA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0