:S :D

Vet inte om jag har nämt det innan men har åkt på värsta förkylningen och kännt mej yr, seg och allmänt konstig sen i tisdags. Även om han inte erkänner det så tror jag det beror på att Kim har haft ett fönster eller dörren öppen natten till tisdagen då jag låg på madrass på golvet och som. Börjar i alla fall känna mej lite bättre nu och det går bra på jobbet även om jag skadar mej på händerna lite då och då! ;P Skar nästan av toppen på höger pekfinger för nån dag sen då jag slant och drog fingerspetsen ofrivilligt över en plåtkant till en lysrörsarmatur. men shit happends! Idag blev jag lite paff på jobbet då jag vid kvart över två tiden tog liften upp ,efter att min arbetskamrat hade åkt, för att dra den sista datakablen. och så långt allt väl men när jag skulle ner så funkade inte liften. Kunde bara köra uppåt och rakt fram men inte ner och bakåt. framför mej så stog det fullt med pallar och hissen hade jag redan hissat upp till taket! :S efter nån minuts tankeverksamhet så öppnade jag i alla fall styrboxen och lyckades hitta felet så jag kunde ta mej ner igen :P.

Imon blir det nog till att åka hem till Tokarp igen, vet inte riktigt vad som händer i helgen men det blir nog lugnt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0