PL 20år!

Kan nog stämma pl, ska försöka ändra mej då. Grattis på födelsedagen!

Igår kväll/natt kom victor och simon hit, faan va kul det är att spela gitarr. har inte gjort det på bra länge och det är mycket roligare när man lirar tillsammans med någon, även om simon var lite smådragen igår så hade jag riktigt skoj.

Idag ska jag försöka hitta på nått med pl för att göra hans dag lite mer speciell och i kväll så har han förfest innan alla drar till sigges men jag tror jag ska avstå utgång pga två hårda helger som precis har varit pluss att jag måste spara pengar nu. Help me out people, ska man dra utomlands igen och jobba eller ska man kämpa på här hemma med att försöka få lägenhet i halmstad?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gör vad som känns bäst Magnus. Känner du att du vill utmlands, festa och att du kanske kan bli något där så måste du göra det innan du blir för gammal. Men vill du stanna hemma, stadga upp livet lite och vara tryg med flickvän och familj så gör det. Lycka till!

2008-09-06 @ 20:45:15
Postat av: patrik

fan va seriösa kommentarer du får, det får aldrig jag :/

2008-09-07 @ 14:46:01
URL: http://onkelpagge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0