Onsdag 17:e

Tänkte att jag igår skulle skriva ett inlägg om hur bra det hade gått att jobba igår igen. Tänkte även skriva om HV's förnedringsvinst över Frölunda i måndags även om jag missade matchen, Lejonens solklara vinst över Indiarnerna och lite annat smått och gått som har hänt sen sist. Allt detta blev inställt för när jag kom hem så var jag så otroligt trött så jag var tvungen att gå raka vägen in till sängen och lägga mej. Var riktigt länge sen jag var så trött och kännt att jag skulle kunna somna med det samma, och det gjorde jag.

Livet har börjat leka lite med mej igen och även om jag känner lite ångest över den ännu icke fixade lägenheten så känns det som att detta kommer bli den ljusaste hösten/tidiga vintern på väldigt många år. Mitt humör brukar tyvärr bli värre ju mindre soljusa dagarna blir och jag brukar känna en klump i bröstet och bli lite kort mot mina vänner men just nu och just idag så känns det som att det kommer bli annorlunda just detta året. Fick den känslan när jag stog och kollade på Speedway igår och fick sån otrolig skaparglädje och riktigt kände att jag kan fylla den mörkare halvan av året med kreativa aktiviteter. (hoppas kännslan stannar kvar :P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0