Mår as dåligt

Ok har vart i halmstad i helgen och det är nog sista gången i mitt liv som jag någonsin kommer ha en sån här helg! Ska se till att det aldrig blir så här igen, mår faan skit och även om jag inte har drukit så mycket så har jag kännt mej som att jag är extremt bakfull på gränsen till sjuk i stort sätt hela tiden sen fredags kväll. men men nu har livet i halmstad satt igång i alla fall och jag har redan haft en underbar upplevelse där nere vilket ägde rum på lördags eftermiddagen, kommer nog inte avslöja vad det var pga olika anledningar men jag ser fram i mot att komma ner i alla fall.

Har fått klagomål på stilen på texten på bloggen, är det ett allmänt problem så jag ska ändra det eller är PL bara lite känslig? ;P

Fortsätt att delta i undersökningen snälla, än så länge så har jag fått höra, härlig och tokig typ! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0