Lördagkväll

Till att börja med: Sluta vara anonyma!!!! vet ju faan inte vem ni är i så fall!!!

Osv: Idag har pl haft förfest för parken, var där och stöttade dem men åkte sedan hem. måste ta det lungt denna helgen, vet inte hur jag ska klara av jobbveckan även om jag är lugn. Har kännt mej lite matt på sistone men det går väll över. Nu kan jag i alla fall avslöja att jag, victor och simon var ute och hittade på bus i går natt. Pl fyller ju som sagt år och ca halv 12 idag så ringde han mej för att berätta att hans bil var borta, han trode den var snodd! Han får ju skylla sig själv om han lämnar den olåst natten till hans födelsedag! ;P Vi grabbar tog som ni kanske förstod hans bil och rullade iväg den. väll några hundra meter bort på gatan så tog vi av hans hjul, plastade in bilen, klädde in den i nät för att sedan plasta in den lite mer. :P När jag kom ner till honom efter en snabb dusch så mötte jag honom med ett stort leende, han hadde hittat ROGGE! (bilen). PL är alltid pl och det är därför vi gillar honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0