Here we go again

Börjar få panik nu igen. Idag har jag för typ 20gången ringt runt till en massa olika fastighetsbolag och försökt få tag på lägenhet och återigen har jag bara fått halvsura svar och hänvisningar till deras hemsidor eller har de argt sagt till mej att jag får ringa i slutet av månaden! Men de får faan stå ut med mej! JAG VÄGRAR VIKA MEJ! ;P Som jag brukar säga: säg till när du fått nog! (riktat till fastighetsskötarna) :P

Vad ska man göra då? Har vart på jobbet nu och det är inte lätt att bara kämpa på och acceptera läget när en av ens arbetskamrater från K-bemanning hela tiden sitter och tjatar om att han faan inte ska vara industriarbetare hela livet och ältar om att han tycker att jobbet suger. OK att jag håller med honom men om det är så jobbigt, gör nått åt de. Jag har ju i alla fall en plan och en utbildning han har inget! :P

Men men jakten går vidare. nu ska jag ringa och försöka hitta några kontakter jag kan utnyttja!!!


Yesterday is history, Tomorrow is a mistery but Today is a gift that is why it's called the present!
Klockren kommentar! (Gissa filmen!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0