Hemma från jobbet.

Kände mej yr idag på morgonen när jag vaknade och funderade på att stanna hemma. Gick runt i huset för att skaka av mej känslan utan framgång men gav mej ändå iväg till jobbet. .Väl där stog jag och vinglade med svettshandtaget i handen och varje gång jag skulle lyfta nått av materialet kände jag mej orkeslös och seg. Men efter lite pushsms från Hanna lyckades jag i alla fall hålla mej kvar där till lunch och just nu så ligger jag i soffan och kollar lite på tv och läser tidningen på nätet för att se vad som har hänt i världen. Tänkte att jag skulle kolla upp lite jobb i halmstad också när jag ändå är hemma.

Lyssnade på radion på jobbet innan, bröderna schulman är verkligen på hugget. Alex var på mix megapol och gjorde påhopp på folk där medan Kalle var på p3 och "förespråkade" djurtortyr. Ok att de kan vara roliga ibland men faan va fega de är och ibland känns de bara överdrivna och tråkiga. Känns liksom inte som att de har nått nytt att komma med. Samma skämt hela tiden och snart är det väll inte nån som vill jobba med dem när de håller på att snacka skit om alla?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0