GÖTT!!!

Nu har jag i alla fall fått jobb i halmstad! Fortfarande ingen lägenhet men det går att ordna i efterhand hoppas jag.
Tänkte ringa ett företag i dag på eftermiddagen som jag har haft lite kontakt med innan och snacka om att jag blir paff när jag på morgonen svarar i telefonen och märker att det är projektledaren på samma företag som jag har i luren och frågar om jag vill jobba där. Gött som faan, måste tyvärr vara kvar i smålandsstenar i ytterligare en vecka men sen börjas det i Halmstad!

Idag har jag svetsat lite på bilen med en svets som jag har lånat. Fy faan va dålig svets. Gick knappt att svetsa med den och till råga på allt så var det i ett trångt utrymme så jag har brännsår efter svetsloppor över hela kroppen men vad ska man göra?!

Hörde på radion att det finns en risk att jorden kan gå under! Frågan är hur stor risken är igentligen, troligtvis inte så stor men man blir ändå lite oroligt, Skulle kännas tryggare att få umgås med nån man älskar tills faran är över så man slipper dö trånandes! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0