Första veckan över!

Damn, mycket har hänt den här veckan men väldigt lite ska sägas. Världen är den samma men vissa människor ändrar på sig medan vissa står still. Det värsta är dock de som ändras mot det värre. Ska nog släppa det där nu för jag vet inte vilka som läser bloggen och har en känsla av att fel folk kanske kan ta åt sig utan att de behöver. En arbetsvecka har i alla fall gott och nu vill jag verkligen hitta en bra lägenhet. Ska jag va ärlig så kanske jag har en på G för när jag kom hem idag så säger min syster att hon kanske har hittat en. Det jobbiga är att den inte blir ledig fören tidigast 1 december och det är inte ens säkert! :S Men jag håller tummarna och stannar possitiv vid tanken! ;P Sura är bara att jag behöver åka ner till halmstad över dagen imon för att fixa boendet för nästa veckan för att sedan åka hem och vara med på födelsedagskalas på söndagen för att sedan åka ner igen och börja andra arbetsveckan på måndag. En JÄ**A massa åkande helt enkel! Ska försöka göra resan imon på motorcykel för att få lite förväxling så håll tummarna för fint väder. Och för er som inte riktigt kan förstå varför jag åkte hem idag om jag ändå behövs där nere imon så är det för att MARCUS har fyllt år och vi har precis haft lite fest för honom innan alla utom jag drog till harrys för vidare festligheter. Har haft en grym förkylning senaste tiden så jag kan behöva vila upp mej i min egen säng dessutom!

Nä nu känns det som att jag börja svamla och jag vet inte riktigt vad jag skriver längre så detta för bli allt för denna gången. Hör gärna av er och lämna kommentarer så jag vet att ni lever! ;P alltid skönt att veta att man inte är ensam! (ta det inte så deprimerande som det låter när jag själv läser vad jag skrivit ;P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0