.

Ok det blev inte harrys. Är ifs ganska glad för det.

Faan va skönt det är att cyckla, var ganska länge sen jag cyklade nu, i alla fall på min egen cykel. Plockade ihop den igår efter att ha inköpt de saknade delarna till baknavet och jag hade faktiskt glömt hur skön den är. En riktig gammal cresent med böjd ram mm. Kommer nog använda den grymt mycket nere i Halmstad när jag väl bosätter mej där på riktigt. Nu tror jag det blir en lugn kväll för att vila upp sig inför morgondagens aktiviteter ;P kan lova att det är nått som inte många brukar göra i alla fall :P


"Visdomsord": Det är taskigt att säga till nån som är upp över öronen kär i dej att du saknar den och behöver dej utan att vilja nått mer än att kunna prata med den! :D

Kommentarer
Postat av: patrik

En vild gissning, du ska plocka potatis =)

2008-09-20 @ 08:54:25
URL: http://onkelpagge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0