Can anybody tell me what the fuck I did last night?!

Ok det var väl inte rikigt så hårt som rubriken försöker få det till men en grym helg har det varit.

Började gårdagen med att åka upp till Hjulfhult för att hjälpa till med potatisplockningen. Det är himelskt skönt att kunna göra lite utomhus arbete när det är så fint väder som det ändå var igår. Det är inte någon stor potatisodling mina släktingar har, men i och med att vi plockar upp dem från backen för hand så tar det ändå några timmar och vi var inte klara fören vid ca 3-tiden och det blev väll ungefär 1.5ton potatis eller nått sånt. Dagen fortsatte sedan med hemfärd för att fixa inför kvällen med utgång på sigges loge där Björn Rosenström skulle spela. Det blev en lyckad förfest med gitarrspel, testosteron övningar mellan Jonas och BM, högt alkoholintag och klippning/rakning av PL och Boman, "shit happends when you party naked" (ok vi var inte nakna med jag gillar uttrycket :P). Vidare på sigges så hade jag helt enkelt grymt kul. Dröjde ca 20 sekunder från att jag klev av bilen tills jag fick stå och snacka seriöst med en kille bara för att hans flickvänn gillar mej. Finns faan folk till allt. vidare så var det bra ös och gött med folk att flumma runt med. Fattar bara inte varför folk ska knuffas så under spelningen. Tur att det finns sånna som PL som styr upp det lite även om jag inte såg han :P.

Gårdagens kommentar är i alla fall:   Patrik Larsson och jag vill helst leva!


Jonas! sluta inte dricka bara för att jag har kul åt dej dagen efter ;P
Men du borde kanske ha bättre koll på din plånbok :S hoppas den dyker upp innan Kosovo i alla fall!

Kommentarer
Postat av: patrik

Du hade sett mig om du hade varit mitt i gröten där alla flög fram o tillbaka o ut o in. ;>

2008-09-21 @ 16:28:30
URL: http://onkelpagge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0