Bra start på dagen, NOT

Idag är det söndag och det här skulle vara en dag som skulle ha löpt på av sig själv med lite av diverse aktiviteter och även om jag inte skulle fått hjälp idag med att kränga om däck på mina fälgar så skulle jag ändå fått tag på däcken. 

Jag vaknar och åker ner till min kontakt för att ta honom till förvaringsstället. Väl där så säger han att han inte kommer in och vet inte heller hur han ska få tag på dem. Blir lite småsur men håller minen och frågar om vi inte kan fixa det lite senare idag, men svaret jag får är typ bara att nä men du kan ju skita i din sömn och dra ner vid 23 ikväll (inte exakta ord). OK i normala fall skulle jag kunnat göra detta, men just nu är jag fortfarande grymt förkyld och behöver vara i säng vid typ 22 för att kunna klara av en arbetsdag och om jag åker så sent kommer jag inte kunna sova fören tidigast 01:00 och vet itne hur jag ska göra. Ett annat problem är att jag inte ska hem nu fören om två veckor och är i akut behov av däckbyte NU! Funderar på att skita i dessa däck nu och skaffa nya men det är lite surt mot han som lagt ut pengar i förväg :S

Har även fått lite sms nu på morgonen och det är ett som har vart lite speciellt. Ett som sållar sig från mängden. Konstigt hur svar på sms kan få en att bli likgiltig men ändå fundersam. Vet i alla fall att jag bryr mej inte just nu för livet är för bra och jag tror att jag mår så otroligt bättre utan denna människa i mitt liv. känns så nu i alla fall. för mycket drama utan "försoning" (eller vad man nu ska kalla det)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0