18:11

Nu börjar dagen gå mot sitt slut och det är dags att packa och bestämma när jag ska åka ner till halmstad, idag eller imorgon. Det blev trots allt en ganska hyfsad söndag med vissa undantag och jag kan känna mej lite små nöjd. Ska i alla fall bli gött att komma ner och få "eget" boende denna veckan i alla fall. Vet inte när nästa blogginlägg kommer att inträffa men ska försöka lägga in nått så snart jag kan (finns ju inget internett där jag ska bo nu) kommer kanske bli inte uttråkad nån kväll så hör gärna av er på telefon ;P



Ägare: Patrik Larsson
Schyst bil PL!


Kommentarer
Postat av: patrik

Tack mannen

2008-09-28 @ 18:58:38
URL: http://onkelpagge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0