Tillfälligt

Mycket har hänt sen sist och mer kommer hända innan jag börjar skriva här lite oftare igen.

Halmstad behandlar mej väl och även om det skulle vara skönt med en egen lägenhet så är det riktigt skönt att vara här nere. Det var ett tag sen man gick till jobbet och var glad över att det fanns och jag kan nu ärligt säga att det är så. Hoppas verkligen att de inte känner av lågkonjunkturen så jag måste sluta nu när jag har hittat nått jag trivs med. men jag håller hoppet uppe och kastar iväg tanken på att det kan bli så. Även om jag har en massa saker på G så söker jag ständigt nya projekt och det ända som jag inte känner har utvecklats hittills är däckbytet på bilen. Har kört runt på de nya däcken två veckor nu i stort sätt och inte satt på dem än, men jag har satt press på mej själv. Antingen är de bytta innan helgen eller så får jag inte sova mer än 4h per natt i en vecka! Skulle nog bli ganska trött av enbart 4h sömn per natt i en vecka men man skulle nog få hyfsat mycket gjort! Nä nu kan jag inte sitta här mycket längre, ska iväg till en polare som är uttråkad och se om vi inte kan hitta på nått skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0