Senarelagt inlägg

Nej, det kan inte vara sant! Är det verkligen så det ligger till eller är det bara för att jag är extra trött idag?

Ligger framför tv:n nu och det har vart ett avsnitt av simpsons och family guy har precis börjat. Av nån anledning så finner jag ingen glädje av att titta på det. kommer hela tiden på mej själv med att hålla på framför datorn. Följer ifs inte programmen men brukar ändå titta när det går. Har min aptit för meningslös humor upphört? Vad är då nästa steg. Börja oroa mej för bolåneräntan utan att ha ett boende?! ;P Nä jag bara skojar, det är inte så allvarligt även om jag tyckte att programmen sög. Börjar redan längta efter helg fast det bara är onsdag, ska bli skönt att komma hem ett tag och med lite tur så blir det även goda nyheter på fredag. Vet att jag inte borde bygga upp förväntningarna men jag vill det här så gärna. Tyvärr så vill jag inte säga vad det är men håll koll på bloggen så kommer ni nog snart förstå!

Torsdag: Sitter på biblioteket här i halmstad just nu och det är så otroligt härlig stämning, kommer nog gå hit sen när jag fått egen lägenhet oxå, bara för stämmningen. Allt verkar så uppåt just nu och julen börjar närma sig oxå och om den blir som det brukar så kommer jag nog vara fast i ett glädjerus i några månader framöver ;P

Ska hem nu i helgen i alla fall för att tvätta lite kläder och umgås med folket där hemma. saknar Tina här nere ganska mycket. Stefan ska oxå ha en spelning i helgen så är ni sugna på att hänga med och kolla på den på lördag är det bara att höra av sig. vi är tre än så länge, Jag, Marcus och Christin (osäker på stavningen men det spelar mindre roll :P)

"Allt som åker upp måste komma ner, se bara till att flaxa så det tar lång tid!" ;P


Kommentarer
Postat av: Jossan

spela vart ?

2008-10-23 @ 18:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0