Känns surt

Saknar att ha internet nära till hands. Just nu måste jag åka iväg och låna någons lina varje gång jag ska ut och fixa något och då blir det så pressat så jag vet inte riktigt vad jag ska skriva när jag kommer till bloggen. Jag måste fixa nån lösning på det här annars kommer det aldrig stå nått intressant här! Finns så sjukt mycket jag har tänkt att skriva ner och dela med mej av så jag vet inte var jag ska börja och tror nog att jag kommer hålla det mesta för mej själv pga tidsbrist. Det går bra på jobbet, livet går frammåt, jag har fått en sjuk självinsikt på sistone och jag mår bättre nu än vad jag har gjort på flera månader! Frågan är bara var man kommer bo i framtiden! Har hittat ett erbjudande som om det går i lås kan bli min dröm i uppfyllelse!!! Vet inte hur allt kommer lösa sig men jag skiter i vilket. Det enda jag kommer sakna om jag lämnar Sverige är nog min familj och vissa utvalda personer som grannarna, PL osv. Kanske borde skrivit in Jonas där oxå men han är ju ändå inte här om några dar!!! Längtar redan tills han kommer tillbaka och han har inte åkt än. I alla fall inte från Sverige! LIFE IS GRAND!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0