Dagen före!

Nu sitter jag här igen. Tog en paus från internet igår och var istället ute och åkte inlines med fidde. Gött som faan att vara ute och röra sig med nån annan. Vi tog det isf ganska lugnt men man rör ju på sig och jag får det lättare att somna sen på kvällen. Mitt gamla liv har kommit tillbaka vilket man kan märka på mina kompisar inte är nått negativt! Har inte sovit bra de sista nätterna heller till följd av återtåget av livsstilen (med undantag från inatt). Helgens sömn förstöders av fester osv, natten till i måndags förstördes av att jag vilade på eftermiddagen och sen inte kunde somna, natten till tisdagen förstördes av att jag var får länge hemma hos Karin, riktigt trevligt hade jag och det var första gången jag var hemma hos henne. Det är inte det att jag gör saker på kvällarna igentligen som förstör sömnen utan det är mer personligheten som leder till allt. Vet inte hur jag ska förklara det och tror inte heller att det går så jag lämnar det där. Men det är skönt att vara sig själv helt igen!

Imorgon hoppas jag blir en himelsk dag. Det var nog 4år sedan jag såg fram imot min egen födelsedag och även om jag inte tror att nått kommer hända så känns det ändå bra att det är MIN dag ;P. Ska hem till tokarp i helgen i alla fall så är det nån som vill hälsa på, hör av er! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0