Torsdagskväll

Håller på att fixa lite för att kunna åka hem till Småland imon. Är väll igentligen inte så mycket att fixa men det tar tid ändå, särskilt när man mest sitter framför facebook med gitarren i knät och försöker få nått gjort. Har ifs gjort ganska stort framsteg ikväll på en av de nya låtarna. känns som det verkligen kan bli nått av denna. Har även snackat med jossan en bra stund på telefon. Såg föresten att jag blivit hyllad på hennes blogg och sånt är alltid kul! såg ni nu era jä**a kritiker att jag inte skriv så pass fort att jag glömde ett L ;P skojar bara, det är alltid kul med kritik. Genererar ju i att jag får reda på vad det är för folk som läser min blogg.

Imon är det slutbesiktning på projektet vi håller på med på jobbet. Detta har skapat lite lätt panik hos några som inte är riktigt färdiga (dvs målarna). De har mest gått och drällt på sista tiden och varje gång jag ser dem så står de i flock och snackar skit så det är inte konstigt att de ligger efter. Men det är igentligen inte denna skit jag vill kasta över dem. Blir bara så förvånad när man kommer på morgonen och möter dem i korridoren och går in i som en vägg när man mött dem. Stinker sprit utav bara helvete! Kan inte vara kul att vara alkolist för de beter sig oftast som barnrumpor och har ibland en humor som inte ens den mest socialtmissanpassade 10åring skulle ha. Idag fick den lilla tjockisen av dem sitta på rumpan med benen i en spädbarnsställning och torka bort målarfärg de hade spilt på det nylagda golvet och även om jag blir lite förbryllad över deras sätt att jobba så kan jag inte hjälpa mej själv med att le och ibland även skratta lite halvhögt åt deras små upptåg ;P

Händer i helgen? nån som har nått intressant på G som man kan klämma in?


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ja, på lördag är det parkon som gäller!! Jag hoppas innerligt att vi ses och att du bjuder på en dans.

Om inte så ärfallet får du gärna höra avdig nu när du ska hem till kära Anderstorp.

2008-11-27 @ 21:36:46
URL: http://lovisan.webblogg.se/
Postat av: Majken

Haha, och hur stor är chansen att jag skall snubbla över din blogg? Fantastiskt spelat på för och efterfesten igår! :)

2008-11-30 @ 23:40:16
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0