Step by step

Är hemma i tokarp igen för nästa steg i vardagen. Var ute i halmstad i fredags och var på en underbar förfest som tyvärr var tvungen att sluta redan vid 21 tiden för att lägenhetsinnehavaren skulle på date. Igentligen skulle det inte vart en förfest utan vi skulle bara sitta lite med guran och hålla på med musik men allt efter att det kom mer folk så blev det mer och mer trubbadurkväll och tillslut så vara det battle of the "trubbaduhrs" :P. kvällen i övrigt var helt ok, det kunde ha vart lite mer rörelse för min del men träffade folk jag inte har träffat på flera år och det va fett nice!

Lördagen gick sen åt att lämna tillbaka stugnycklen och allt vad det innebär. nu när temperaturen i sverige har sjunkt så mycket så måste de stänga av vatten och stänga igen stugan för vintern och då kan inte jag bo kvar :S. Men allt löser sig nog och det kommer mer om det om någon dag.

Gårdagen i övrigt var väldigt lugn och jag hade grymt kul med familjen. Först lite prat om allt möjligt över middag och sen drog vi iväg till elgiganten för att assistera vid tvköp och där blev allt helt underbart cp:t. precis så som jag vill ha de. Inget och allt  var förbjudet och det var länge sedan jag var så länge i en butik med så lite gjort och skrattat så mycket, bla så satt jag och mamma på golvet och hade battle of the brains angående tv apparater när vi hade kommit till en återvändsgränd i de stående argumenten :P med det slutade i alla fall med att de väntar med tvköp till de har vart i stugan och mätt utrymmet som tvn ska va på, mamma och pappa handlade julklapp till..., och jag handlade en dammsugare (nu kanske nån börja fatta mer vad jag bla. har gjort de sista veckorna).

Kan säga att det var grymt kallt i natt när jag skulle ut och hämta elin vid 01:10 efter att ha sovit i några timmar. Nyvaken och med tanken att det här tar inte så lång tid så klädde jag knapt på mej några kläder och hopade in i bilen. Ångrade mej innan jag äns hade kommit ner från avfarten då mätaren visade 7 minus men det var bara att åka vidare och bita ihop :P, tur att hon är tacksam för att man ställer upp och det får en att göra det fler gånger :D. 

Nu hinner jag inte skriva mer för jag ska iväg med mamma och fixa lite innan det är dags att återvända ner till halmstad igen. kommer nog att börja skriva lite mer den kommande veckan och med lite tur så blir detta "comback" för min del i bloggen ;P

Kommentarer
Postat av: "Elin Den underbara"

För de första; man får inte använda sig av utryck som "Fett nice"! fy på daj.... Och för de andra, Lördagen var skitkul! o hämtningen är jag väääldigt tacksam för =)

Försöker hitta en helg nu när ja o Tina kan komma ner! :P

2008-11-04 @ 22:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0