Music can fill hole

Blev visst ingen återskapelse av mit otroligt fina inlägg igår som försvann (lätt att säga att det var otroligt när ingen kan säga imot :D). Blev ingen vidare sömn inatt för den delen heller trotts all endorfin som jag producerade fram igår. Brukar inte kräva mycket sömn i vanliga fall men det kvittar hur länge jag än få ligga i sängen om jag inte kan få ett par ordentliga timmar med sömn. Hade grymt tydliga drömmar som höll hjärnan aktiv hela natten, även om det inte direkt hade att göra med allt som hänt på sistone så fanns det en klar koppling.

Orkade inte skriva om det igår men fick på morgonen reda på att jag skulle varslas och på eftermiddagen var jag inne och skrev på papperna. De har fått lite lite att göra och 2 st som har varit tjänstlediga har precis kommit tillbaka så sist in blir först ut och när de då ska varsla en så är det jag som får gå :S. De sa att de var nöjda med mej och om det kommer upp nått snart så ser de gärna att jag stannar men i annat fall så har jag jobb kvar till 1:a januari i alla fall. Skulle vara jättekul om det kom upp nått nytt innan dess men jag håller inte andan utan har tänkt att börja söka jobb på måndag. Tar veckan till att låta det sjunka in.

Men jag har inte riktigt låtit detta slå ner mej, jag rättare sagt har vägrat bli nere pga detta. Vet mycket väl om att det är "svåra tider" just nu och att det förmodligen kommer vara lite svårare att hitta nytt jobb. Just de, SVÅRARE, inte omöjligt! Finns ju så mycket mer dessutom att vara glad över. Har ifs inte kommit nått vidare med mitt textskrivande men i övrigt när det kommer till musik så gör jag inte annat än små framsteg hela tiden. senast idag fick jag ihop en grym gitarrkombination till en låt jag funderar på att satsa att få färdig till jul! Och dessutom så var jag och tittade på en lägenhet mitt inne i centrum, visseligen väldigt liten men ändå central och perfekt för en singelkille i halmstad :D. Nej life goes on och det finns grymt mycket ljus i en annars så mörk värld vid den här tidpunkten på året. De som kan borde föresten komma och se fläkers showen den 13:e dec. i anderstorp. känner att åtminstonne jag kommer tycka att det blir GREAT! :P



PS. Denna gången kör vi ctrl+c innan vi publicerar ;P DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0